دست نوشته های خودم

همه درددلها ، حرفها و یادداشتهای خودم …
کیش زیبا !
نویسنده:
۱۹ اردیبهشت ۸۹

هفته پیش بعد از مدتها سفری داشنم.  ۴ روزه به کیش که حمید جلالی دوست و همکار عزیز هم همسفر بود. سفر بسیار خوب و خوشی بود.
کیش جزیره بسیار زیبایی بود که واقعا مشخص بود به وضعیت این جزیره رسیدگی شده . تاکسی های مودب ، رانندگی بدون دردسر و بوق ، قوانین مشخص ، امنیت بسیار بالا در جزیره و الی آخر.
روز اول به همراه حمید رفتیم جت اسکی سواری و خیلی صفا داشت. فردا صبحش رفتیم غواصی در عمق ۶ ۷ متری خلیج همیشه فارس. و از اعماق اون ماهی های زیبا رو دیدیم. عصرش هم باغ پرندگان و همینطور هنرنمایی دلفین ها رو دیدیم.
شب هم رفتیم در رستوران پدیده شاندیز و موسیقی آزاد شنیدیم و لذت بردیم.
روز بعد هم قایق کف شیشه ای و گشت و گذار در بازارها زدیم و خرید های مفصلی انجام دادیم. اکثر شبها و صبح ها کنار ساحل بودیم، چون هتل بسیار نزدیک به ساحل بود و خلیج هم بسیار ساکن و آروم بود. طلوع دیدنی کیش رو هم دیدم که عکسش رو گذاشتم اینجا ببینید.
از همه بهتر شکلاتهایی بود که خریدیم
عالی بود. ضمن اینکه پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۰۰ هم به مدت ۴ ساعت در مجموع رفت و برگشت به خاطره انگیز شدن این سفر کمک کرد.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

9 پیام برای کیش زیبا !

1. فرهاد گفت:

به ، مایه داری هم این چیزا رو داره دیگه 😉 جای ما رو هم خالی میکردی اونجا D:

2. مسعود گفت:

به به بسیار خوب…وقتی ادم پولدار باشه خیلی چیزها به ادم خوش میگذره :d

3. . گفت:

رسیدن به خیر جناب مهندس
    خیلی خوبه و خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته و به سلامتی برگشتین ، این جور مسافرتها اونم توی اوج زمان کار و مشغله داشتن خیلی میچسبه .
    گاهی وقتها خیلی لازم و ضروریه که به خودمون یکم استراحت بدیم و کلا از محیط کار و مسائل مربوط به اون فاصله بگیریم حتی اگر شده برای چند روز . بعدش با یه روحیه خیلی عالی ، با نشاط و سرشار از انرژی برگردیم سر کار و زندگیمون . اون وقته که راندمان کاریمون هم حتما بالاتر میره
    عکسهاتون خیلی خوشگل بود مخصوصا طلوع جزیره (دروغ نگم منم دلم خواست الآن اونجا بودم)
    دیدن طلوع و غروب خورشید اونم لحظه به لحظه از نزدیک، با پای برهنه روی ماسه ها راه رفتن ، خوابیدن کنار ساحل و شنیدن صدای موجهای دریا ، شنا کردن توی دریای همیشه آبی ، بدون هیچ دغدغه فکری همه اینها آرامش خاصی به آدم میدن که هیچ جوری قابل وصف نیست.

4. امین گفت:

بسیار عالی… یاد دوران ماه عسل می افته آدم 🙂

5. مجیدی گفت:

مصی جون این سفر خیلی برات لازم بود

امیدوارم موفق باشی

🙂

6. iranvelshok گفت:

قربون خوش عکسیت برم الهیییی!!!

7. داشتم وباگتون را می خواندم عکس غواصی را دیدم یاد خودم افتادم گفتم نظر بگذارم …
    منم ماه پیش کیش رفته بودم و ذفتم غواصی … خداییش چه عالمی داره عالم زیر آب !!
    شدیدا دلم تنگ شده برای غواصی ….